מבט על האולם הקטן - לונה

שלחו הודעה

קרא עוד

חתונה קטנה ברחובות

דף הבית » חתונה קטנה ברחובות

באלגריה מציעים לכם שילוב נדיר בין צוות מקצועי, עיצוב נדיר ומנות טעימות. אם אתם רוצים להעניק לאורחים שלכם חוויה חד פעמית של שירות אדיב, מקום אסתטי ומרהיב וטעימות קולינריות בלתי נשכחות שילוו אותם לטווח ארוך, מתחם האירועים של אלגריה הוא המקום עבורכם. תוכלו להתרשם משני האולמות שלנו TEMPIO ו-LUNA ולבחור את האולם המתאים ביותר.

חתונה קטנה ברחובות

גם אם החלטתם לקיים חתונה קטנה ברחובות, אינכם צריכים להתפשר על המקום הטוב ביותר עבור האורחים המובחרים שלכם. כי בחתונות קטנות מזמינים את האנשים היקרים והחשובים ביותר כדי לחגוג את האירוע המיוחד. שני האולמות שלנו מציעים חוויה בלתי נשכחת של יופי, קסם ואיכות.

אירוע חתונה קטנה ברחובות

LUNA – להתחתן בתוך חלום

אולם LUNA הוא אולם קטן יחסית שיכול להכיל כ-600 איש. הייחודיות שלו הוא המסך המתפרס על כל האולם בזווית של 360 מעלות שיכול להקרין רקע מרהיב לבחירתם של החתן והכלה. כך למשל, אם אתם מתחתנים באמצע יום חורפי סוער, תוכלו לבחור להקרין חוף קיצי רומנטי שיחמם לאורחים שלכם את הלב וישרה עליכם אווירה של חלום טוב שלא תרצו להתעורר ממנו. גם אם הזמנתם מעט אורחים, תוכלו ליהנות מהמרחב הגדול שמציע המקום.

TEMPIO – ריקוד הוא שם המשחק

אולם  TEMPIOמיועד לאירועים גדולים, משום שהוא מסוגל להכיל כ-900 אורחים בו זמנית. עם זאת, זה לא אומר שלא ניתן לקיים בו חתונות קטנות ברחובות. גם אם אין לכם מוזמנים רבים, תוכלו להתפרס על כל האולם ולרקוד על רחבת הריקודים הגדולה לצלילי התקליטן או התזמורת שהזמנתם. ב-TEMPIO יש גם הפתעה נעימה לרוקדים: נברשת לדים. הנברשת מתנועעת בקצב המוזיקה ומעניקה לכם תחושה שאתם רוקדים במסיבת דיסקו סוערת.

אז אם אתם מחפשים אולם אירועים ברחובות לחתונה הקטנה שלכם, פנו לאלגריה ואנחנו כבר נדאג לארגן לכם אירוע קטן אבל בולט.

חתונות קטנות ברחובות