אולם אירועים בקרית עקרון

אולם אירועים בקרית עקרון

דף הבית » אולם אירועים בקרית עקרון

אם אתם גרים באזור כפר בילו, מזכרת בתיה או רחובות יצא לכם בוודאי לחפש אולמות אירועים בקרית עקרון. לפעמים, לחפש אולם זה כמו לצלול לקרקעית הים כדי למצוא פנינה ורדרדה יפהפייה בתוך אלפי צדפות ריקות. אבל אם הגעתם עד לכאן, מצאתם את הפנינה שלכם. מתחם האירועים אלגריה מציע לכם חוויה חד פעמית של הדר ופאר.

אולמות בקרית עקרון

העיצוב כן קובע

באלגריה דואגים לעיצוב גן האירועים ושני האולמות, כי אנחנו יודעים שאתם הנסיך והנסיכה של האירוע. בקרו אצלנו ותוכלו להתרשם ממיטב העיצובים שלנו:

  • אולם קצבי – האולם הגדול TEMPIO הוא אולם שמסוגל להכיל כ-900 אורחים בו זמנית. האולם מתפאר בכך שהוא כולל רחבת ריקודים ענקית אשר במרכזה מוצבת נברשת לדים מפוארת ש”רוקדת” ביחד עם כל החוגגים ומתנועעת לפי צלילי הלהקה או התקליטן שבחרתם.
  • גם התפאורה חשובה – באולם LUNA, שהוא אולם קטן יותר מ-TEMPIO המציעה מקומות ל-600 איש, הוא אולם הכולל מסך הנפרס בזווית של 360 מעלות ויכול להציג תפאורה מרהיבה הנתונה לבחירתם של בני הזוג.
  • תחת החופה הלבנה – צוות המעצבים של אלגריה דאג לחופה חלומית שתיזכר לעד. כשסביבכם יושבים האורחים על מדרגות האמפיתיאטרון הנוח, אתם תצעדו בשביל המוביל אל החופה הלבנה לצלילי השיר האהוב עליכם, כאשר מצדכם צצים מדי פעם מפלים קטנים.
  • לנוח בסוויטה – אולמות בקרית עקרון מציעים סוויטות למנוחה, אך אלגריה עולה על כולם מבחינת העיצוב. אתם מוזמנים לבוא, להתרשם מהסוויטה, ללגום מהיין האיכותי שמציעים בה ולהתרווח על הספה היוקרתית. קחו רגע כמה דקות, תנשמו עמוק. יום גדול לפניכם.

אולם אירועים בקרית עקרון

האולם המושלם לאירוע של חייכם

אם אתם מחפשים אולם אירועים בקרית עקרון שהוא לא רק חוויה חולפת, אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו לחוש כל פרט קטן באולם, אתם יותר ממוזמנים לאלגריה. כאן תגלו שמקום יוקרתי אמתי דואג גם לעיצוב המפיות המעטרות את שולחנות האורחים. כי יחס חמים, אישי ואנושי תוכלו לקבל רק באלגריה.

אולמות אירועים בקרית עקרון