אולם לבת מצווה ברחובות

אולם לבת מצווה ברחובות

דף הבית » אולם לבת מצווה ברחובות

אורות נוצצים, רחבת ריקודים גדולה לריקודים מטורפים עד הלילה ואוכל טעים – זהו חלומה של ילדת בת המצווה, ואלגריה כאן כדי להגשים אותו. באלגריה תגלו שני אולמות גדולים, TEMPIO ו-LUNA, שעוצבו במיוחד עבור מסיבת בת מצווה גדולה וססגונית. מתחם האירועים של אלגריה הוא המקום המושלם לערוך בו את המסיבה המסמלת את תחילתו של תהליך ההתבגרות של הילדה וחברותיה.

אולמות לבת מצווה ברחובות

לשלב אטרקציות באולם אירועים

האולמות הגדולים של אלגריה מאפשרים לכם לשלב אטרקציות מגוונות לבת מצווה. אלה רק כמה מבין הדוגמאות הספורות:

  • שולחנות משחק – לבנות ספורטיביות ונמרצות במיוחד יש מקום להציב שולחנות משחק. ניתן להציב אותם בחוץ בגן האירועים של אלגריה או באחד מבין שני האולמות הגדולים: TEMPIO או LUNA. קיימים סוגים שונים של שולחנות משחק: ביליארד, כדורגל או הוקי אוויר.
  • שולחן ממתקים – בנוסף למנות הטעימות המוצעות על ידי אלגריה, ניתן להזמין שולחן ממתקים גדול ומעוצב שבו תוכלו לטעום ממגוון רחב של שוקולדים וממתקים בצורת פרחים ופרפרים. שולחן הממתקים יוכל לשדרג את האירוע ולספק קינוח טוב לאחר ארוחה טעימה.
  • מפעיל לאירוע – אם אתם רוצים להזמין מפעיל או מפעילה לאירוע שיקפיצו את הבנות, שיתכננו פעילויות מגוונות כמו תחרויות נושאות פרסים, תוכלו לעשות זאת ברחבת הריקודים של שני האולמות.
  • ריקודים – הריקודים הם חלק בלתי מנפרד ממסיבת הבת מצווה של הילדה. לשם כך, יש לנו אולם מיוחד שיכול לשדרג את הריקודים, הלוא הוא אולם TEMPIO. לא זו בלבד שבאולם זה מוצעת רחבת ריקודים גדולה המעניקה מרחב לרקדניות מלאות המרץ, אלא יש בו גם נברשת לדים גדולה ומיוחדת המתנועעת לקצב המוזיקה. הנברשת הזו תעניק לבנות חוויה מקפיצה ובלתי נשכחת.

אולם לבת מצווה ברחובות

בחירת אולם לבת מצווה ברחובות אינה עניין של מה בכך. אתם מקדישים זמן רב ובוחנים אולמות לבת מצווה ברחובות שיעניקו את השילוב הנדיר בין עיצוב לחוויה בלתי נשכחת. באלגריה תוכלו למצוא את השילוב הזה, ואנו מזמינים אתכם לבוא אלינו ולהתרשם מהמקום.

אולם בת מצווה ברחובות