אולם אירועים בשפלה

שלחו הודעה

קרא עוד

אולם אירועים בשפלה

דף הבית » אולם אירועים בשפלה

לא נדיר למצוא אולמות אירועים בשפלה, אך נדיר בהחלט למצוא אולם טוב ואיכותי שכל אירוע בו הופך לייחודי, חד פעמי ובלתי נשכח. כזה הוא מתחם האולמות אלגריה המושך בקסמו כבר מבחוץ. באלגריה תוכלו לציין את האירוע של חייכם שייזכר לזמן רב. חברים ובני משפחה ירצו להתבונן שוב ושוב בתמונות מן האירוע כדי להיזכר בחוויה הנעימה שעברו.

אולמות בשפלה

מתחם האירועים אלגריה מציע שני אולמות מעוצבים וטובים שקשה לבחור ביניהם: TEMPIO  ו-LUNA. כדי לעזור לכם בבחירה, נציג בפניכם את ההבדלים ביניהם:

  • לרקוד ב-TEMPIO – זהו אולם גדול המיועד לקהל גדול של כ-900 איש. אם אתם אוהבים לזוז ולרקוד, האולם הזה בשבילכם. TEMPIO כולל רחבת ריקודים גדולה שמעליה תלויה נברשת לדים מפוארת וגדולה. הנברשת מקנה לכם הרגשה של מסיבת ריקודים בפאב, והיא זזה לצלילי הקצב והמנגינה שמפיק התקליטן.
  • לחלום בLUNA – אם התפאורה חשובה לכם עבור כל אירוע, אם בהצגות בית הספר הייתם אחראיים על עיצוב התפאורה והנושא בוער בעצמותיכם, LUNA הוא האולם המתאים לכם. באולם זה תוכלו לבחור רקע שיוקרן לאורך המסך הדיגיטלי המקיף את האולם בזווית של 360 מעלות.

אולמות אירועים בשפלה

לשחק עם אוכל

אולמות בשפלה מציעים את מיטב המאכלים שמכינים טובי השפים, אך רק באלגריה תוכלו למצוא את השילוב הנדיר שבין האוכל לעיצוב. אצלנו עובדים השפים והמעצבים יחדיו כדי להכין מנות שהן לא רק טעימות אלא גם יפות. באלגריה כל מנה שמוגשת ללקוח עוברת שלב אחרון של עיצוב. כך למשל, חזה מולארד על מצע רך של תפוחים חתוכים מוגש כשהוא מוסתר מאחורי פעמונים זעירים.

אם אתם עדיין מתלבטים בין אולם אירועים בשפלה זה או אחר, אל תהססו לפנות אלינו. כי ברגע שתכירו את אנשי הצוות המקצועיים של אלגריה ואת המתחם המעוצב בטוב טעם, לא תרצו לעזוב את המקום.

אולם אירועים בשפלה