חתונה קטנה במרכז

שלחו הודעה

קרא עוד

חתונה קטנה במרכז

דף הבית » חתונה קטנה במרכז

מתחם האירועים של אלגריה הוא המקום המושלם לחתונה הקטנה שלכם. העיצוב המרהיב והמושקע, פינות הישיבה הנוחות והמובחרות והאוכל בעל הניחוח הערב לחך יעניקו לאירוע שלכם את האינטימיות הדרושה. האורחים האיכותיים והמובחרים שלכם יוכלו לשבת בניחותא בכיסאות המרופדים של האולם ולאכול מאכלים טעימים מגוונים לאור הנברשות המעוצבות המעטרות את האולמות ולצלילי המוזיקה המרגיעה המופקים באמצעות מערכת הגברה איכותית.

חתונה קטנה במרכז

להתחתן תחת חופה חלומית

אם החלטתם להסתפק בעריכת חתונה קטנה במרכז הארץ, עדיין לא תוותרו על הטקס המוביל את האירוע, הלוא הוא טקס החופה. באלגריה מספקים את החופה המעוצבת שתמיד חלמתם עליה. החופה הלבנה והעדינה עשויה מבדים איכותיים, והיא מעוטרת בפרחים בטוב טעם. וזה עוד לא הכול. החופה מוקפת במסלעה שעליה זורמים מים ומאפשרת לכם לבוא בברית הנישואים לקול שכשוך המפלים הקטנים. החופה עצמה פונה למעין אמפיתיאטרון שעל מדרגותיו יושבים להם בניחותא האורחים הנתמכים על ידי כריות ישיבה נוחות ומעוצבות.

כשאוכל ועיצוב נפגשים

כבר בשלב של הערב טעימות תוכלו להתרשם מאיכות המנות שלנו ומטעמן. תוכלו לטעום מנות כמו פילה בקר או להתענג על צלעות טלה. אצלנו גם דואגים לשלב בין המנות למראה שלהן, כדי שהמנה תהיה לא רק חגיגה לחך אלא גם לעיניים. כך למשל, אנו מגישים חזה מולארד על מצע תפוחים כשהוא מוסתר על ידי פעמוני זכוכית קטנטנים.

חתונה קטנה במרכז הארץ

מדוע אלגריה היא הבחירה הנכונה

מתחם האירועים אלגריה ערוך לכל אירוע – חתונות קטנות במרכז וחתונות גדולות, אירוע בר מצווה ובת מצווה, מסיבות ברית מילה ואפילו אירועים עסקיים כמו ערבי צוות או פגישות היכרות עם לקוחות. הצוות של אלגריה מוכן לעזור לכם בכל עת. צוות התאורה וההגברה, למשל, יעזור לכם להתקין את הסאונד ויספק אפקטים מרהיבים באמצעות טכנולוגיית התאורה המתקדמת. גם צוות המעצבים שלנו יתעכב על כל פרט ויעזור לכם לבחור את העיצוב המתאים. אז פנו אלינו כדי להתרשם ממתחם האירועים המיוחד שלנו.

חתונות קטנות במרכז