אולם אירועים בבת ים

שלחו הודעה

קרא עוד

אולם אירועים בבת ים

דף הבית » אולם אירועים בבת ים

קסם של עיצוב וטעם של גן עדן תמצאו במתחם האירועים של אלגריה. אנו יודעים שתקופת ההכנות לחתונה היא תקופה לחוצה, ולכן מספקים את כל הדרוש כדי להעניק לאירוע שלכם את הייחודיות המגיעה לה. האולמות של אלגריה הם גם בשורה טובה לכל מי שמחפש אולמות אירועים בבת ים, בשל המיקום המרכזי שלהם. תוכלו לבחור בין שני אולמות מרווחים ואיכותיים: TEMPIO ו-LUNA.

אולמות אירועים בבת ים

 להרקיד את כולם ב-TEMPIO

אולם TEMPIO הוא אולם אירועים המיועד לכ-900 אורחים. כך שאם אתם מתכננים לארגן אירוע גדול כמו חתונה, בר מצווה או אירוע עסקי שבו ישתתפו כמה חברות בו זמנית, זה האולם המתאים לכם. צוות התאורה וההגברה ידאג לכל מה שאתם צריכים כדי שתוכלו לרקוד לצלילי המוזיקה המקפיצה ולאור האפקטים המרהיבים. אבל ל-TEMPIO יש גם ערך מוסף. מעל לתקרה שלו תלויה נברשת לדים ענקים הרוקדת ביחד אתכם ומעניקה לריקוד שלכם קצב משחרר משלו.

הנוף של LUNA

אולם LUNA הוא אולם קטן יותר מ- TEMPIO ויכול להכיל כ-600 מוזמנים. ועדיין, הוא מרשים לא פחות ממנו. באולם תיהנו מעיצוב מרהיב, שולחנות ערוכים בקפידה ומעוצבים בהתאם לטעמם המקצועי של המעוצבים ונברשות ססגוניות המוסיפות יופי שמימי לאולם. ב-LUNA תוכלו לרקוד לצלילי התקליטן או התזמורת שבחרתם לאירוע, ויותר מכך. על פני הקירות של LUNA נפרס מסך ארוך וגדול שעליו מוקרן רקע לבחירתכם. זה יכול להיות נוף של חוף ים או נוף עירוני מרהיב שלא תמצאו באף אולם אירועים בבת ים.

אולם אירועים בת ים

מדוע לבחור באלגריה

אז אם מכל אולמות בבת ים לא הצלחתם למצוא אולם העונה לדרישותיכם מבחינת עיצוב והמנות המוגשות לאורחים, ואם כבר התייאשתם לחפש אולם בבת ים שלא יתפשר על איכות הסאונד והתאורה, פנו לאלגריה. כאן תמצאו מעצבים מקצועיים המקשיבים לדרישות העיצוביות שלכם ושפים מעולים המכינים מנות בטעם שלא מן העולם הזה.

אולם בבת ים